Kontaktinformation Vid eventuella frågor eller bekymmer vänligen kontakta oss på:
E-post: kontakt@twohunters.nu
Köpvillkor
Två Jägare AB
559408-6109
kontakt@twohunters.nu
Beställning
Vid genomförd beställning skickas en orderbekräftelse till den e-postadress du angivit. För att handla hos oss måste du vara minst 18 år eller ha målsmans godkännande. Vi reserverar oss för eventuella felaktigheter i produktbeskrivningar, prisuppgifter eller lagerstatus.
Vi strävar alltid efter att tillhandahålla så tydliga och korrekta beskrivningar som möjligt i både text och bild, men vi kan inte garantera att samtliga bilder exakt återger produkternas verkliga utseende eller färg.
Priser och betalning
Samtliga priser anges i svenska kronor (SEK) inklusive moms enligt gällande skattesats. Vi erbjuder betalning via Klarna, Kortköp & Google Pay.
Leverans
Vi levererar inom Sverige, Finland & Norge. Leveranstiden är vanligtvis 5–10 arbetsdagar beroende på produkt och leveranssätt. Eventuella leveransförseningar meddelas via e-post. Vi samarbetar med PostNord & Bring.
Leveranstiden är vanligtvis 5–10 arbetsdagar utrikes beroende på produkt och leveranssätt.
Fraktkostnaden anges vid beställning och varierar beroende på val av leveranssätt, produkt, vikt, längd och bredd.
Fri Frakt
Erbjudandet om fri frakt gäller endast vid köp över 995 kr i vår webbutik, om inte annat anges i produktens specifika villkor som du finner i produkttexten. Beställningar som görs via telefon eller e-post omfattas inte av fri frakt.
Transportskador
Två Jägare ansvarar för de varor som transporteras från vårt fysiska lager fram till utlämningsstället. Detta inkluderar ansvar för skador eller förlust som kan uppstå under transporten. Vid synliga skador ska anmälan göras omedelbart på utlämningsstället vid hämtning av paketet och därefter omgående till vår kundservice.
Dolda skador (produktskador som inte är synliga på paketets utsida) ska anmälas snarast möjligt, dock senast inom 5 arbetsdagar efter mottagandet, till vår kundservice. Vi uppmanar dig därför att packa upp och noggrant kontrollera varornas skick direkt efter mottagandet. Vid transportskador ska emballaget sparas för eventuell reklamation till transportbolaget eller för byte av vara.
Avbeställning
Du har rätt att avbeställa din order utan kostnad fram till dess att den har skickats från vårt lager. Efter att ordern har skickats ansvarar du som kund för kostnaden för returfrakten vid eventuell retur.
Tvist
Vid eventuell tvist följer vi Allmänna reklamationsnämndens (ARN) rekommendationer.
Ansvarsbegränsning
Två Jägare friskriver sig från ansvar för leveransförseningar samt för skador eller förluster som uppstår till följd av lagstadgade åtgärder, myndighetsbeslut, krigshandlingar, sabotage, brist eller dröjsmål i energiförsörjning, telekommunikation eller annan kommunikation och transport, strejk, lockout, bojkott, blockad eller andra liknande omständigheter. Ansvarsbegränsningen avseende strejk, lockout och bojkott gäller även om vi själva initierar eller är föremål för sådan åtgärd.
Om hinder föreligger för oss att vidta åtgärder på grund av någon av de ovan nämnda omständigheterna, får berörd åtgärd skjutas upp tills dess att hindret har upphört.
_________
Återbetalnings- och returpolicy
1. Returer Vi hoppas att du är nöjd med ditt köp från Two Hunters. Om du av någon anledning inte är helt nöjd med din beställning, erbjuder vi en enkel och smidig returprocess.
1.1 Villkor för returer
1.2 Så returnerar du en produkt
1.3 Returfrakt Kunden ansvarar för returkostnaderna, om inte produkten är defekt eller felaktig.
2. Återbetalningar När vi har mottagit och inspekterat din retur, kommer vi att meddela dig om vi godkänner eller avslår din återbetalning. Om returen godkänns, kommer återbetalningen att behandlas och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt ursprungliga betalningssätt inom en viss tid.
2.1 Delvisa återbetalningar I vissa fall kan endast delvisa återbetalningar ges (om tillämpligt):
3. Byten Vi byter endast ut produkter om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta ut en defekt eller skadad produkt, vänligen kontakta oss på kontakt@twohunters.nu med ditt ordernummer och detaljer om problemet.
4. Ej mottagna eller försenade återbetalningar Om du ännu inte har fått en återbetalning:
5. Reavaror Endast varor till ordinarie pris kan återbetalas. Reavaror kan tyvärr inte återbetalas.
Vi tackar dig för att du handlar hos Two Hunters och hoppas att du är nöjd med ditt köp. Vid eventuella frågor eller problem, tveka inte att kontakta oss.
6. Beställt fel storlek
Då våra kläder tillverkas efter beställning och inte lagerhålls, kan vi tyvärr inte erbjuda returer eller byten vid köp av fel storlek. Vi uppmanar därför våra kunder att noggrant kontrollera storleks tabellen innan beställning. Om du har några frågor om storlekar, tveka inte att kontakta oss på kontakt@twohunters.nu innan du slutför ditt köp.
Joel & Jonathan